piątek, 10 kwietnia 2009

A jednak natycha

Ponieważ wypstrykałam się na amen ze środków na włóczki nie szukałam specjalnie modeli do kolejnych dziergań. Zwłaszcza, że Scheherazade zajmie mi jeszcze z tydzień. Później cokolwiek zacznę, rzucę to w kąt jak tylko przyjdzie włóczka na Clapotisa. No ale samo jakoś wpada w oko.

Od jakiegoś czasu mam ochotę na Not-So-Shrunken Cardigan. Nie wygląda na pierwszy rzut oka zachęcająco, ale na przykład w tym wykonaniu jest już bardzo urokliwy. Gdyby jeszcze go wydłużyć, zaznaczyć talię, rozszerzyć na dole wyszedłby z tego całkiem ładny żakiecik :) Zrobię próbkę z “pistacjowego” Australa chociaż tak po kolorze to mi bardzo pasuje do Kashmiru, z którego YarnFerret zrobiła swojego Szeptanego :)

Kolejny pomysł na Kidsilka: Shirley sweater, realizacji na Ravelry niewiele ale ta mi się podoba. Z tym pomysłem jednak odczekam, bo mam wątpliwość czy z taką szarfą pod dekoltem będę się dobrze czuła (kiedyś nie cierpiałam takich rzeczy).

Update dla tych co nie mogą na Ravelry – jedyna fotka sweterka jaką znalazłam poza Ravelry.

Ms. Marigold – to też taki trochę rewolucyjny pomysł, bo te skrzydełka przy ramionach tak do mnie pasowały do tej pory jak i falbanki w Rosa ale może warto zaryzykować bo tutaj tak urokliwie wyglądają:)

No i ostatnie natchnienia najświeższy Vogue Knitting. Nie spodziewałam się zbyt wiele a jednak coś mi wpadło w oko :) Po pierwsze ta cudna bluzeczka:

3346227833_c6216b275c Robiona jest z jakiejś cienizny podwójną nitką. Muszę spróbować zrobić próbkę z Zephyra – a nóż się nada?

Mam słabość do podkreślonej talii, więc oczywiście wpadł mi w oko taki top:

vkspring09_medium

I ten sweterek, jeśli tylko da się do zrobić w wersji symetrycznej:

VKS09NATURAS 08 Ten model kusi mnie głównie fikuśnym wykonaniem, Nie czytałam jeszcze opisu dokładnie ale myślę, że będzie to coś, czego jeszcze nie robiłam:)

Oczywiście podobają mi się też te cudeńka:

mari2-1_mediumPoprzestanę na wzdychaniu do zdjęcia bo po pierwsze nie mam gdzie w tym paradować po drugie nie mam takich słodkich szortów do kompletu (jeśli ktoś wie, gdzie takie można zdobyć błagam o informację!)

25 komentarzy:

Laura pisze...

Jakbyś legła na kanapie w takich szortach i podkolanówkach, to Marcin przestałby myśleć logicznie :)
Szaleńczo podoba mi się topik z talią i fikuśnym dołem. Coś podobnego na Dropsie było.
I uprzejmie proszę o zamieszczanie zdjęć do którym mam dostęp,bo na Raverly mnie niema :/
Weosłych Świąt Kasiu :)

Anonimowy pisze...

Pończoszki przecudnej urody, jak dla mnie, tylko do popatrzenia i podziwiania. Ale asymetryczny sweterek nosiłabym, jak przypuszczam, namiętnie! A Not-So-Shrunken wytaliowany i troszeczkę tylko dłuższy wart jest wydziergania 'na już'.

Wszystkiego dobrego! dobrych myśli, przychylności losu, zdrowia i owocnych działań i spokoju, jeśli będzie potrzebny :)
jo_an44

Rene pisze...

Jeśli mogę, to moimi faworytami są: Not-So-Shrunken Cardigan i propozycje z Vogue Knitting. Trzeba przyznać, że masz nosa do wyszukiwania ciekawych projektów:)
Życzę wspaniałych Świąt Wielkiej Nocy, dużo radości i spokoju;)

dagny14 pisze...

Pończoszki koniecznie!
Skrzydełkowy topik jest bardzo dziewczęcy i słodki.

A z VK to właściwie nic mi w oko nie wpadło;dopiero po dokładnym przyjrzeniu właśnie ten asymetryczny sweterek;i chyba go machnę z beżowego JEANSU;chociaż beżu nie lubię.
Tylko u mnie talia ma tendencję do pojawiania się znikania;częściej tego drugiego...
Ale Ty będziesz w tym cudnie wyglądać!

Kath pisze...

Mnie by ta asymetryczność wkurzała, ciągle bym próbowała poprawiać (chyba).
Beż to taki dziwny kolor, wściekle zależy od odcienia, na necie bałabym się kupować.
Laura - jakim cudem Cię jeszcze na Ravelry nie ma? Już się zapisuj! Ciekawa jestem co by było jakbym tak zaległa podczas meczu w tv ;) Albo Formel 1;)
I ja Wam życzę spokojnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy :)

Brahdelt pisze...

Pierwszy sweterek z Vogue'a bardzo mi się podoba, a te pończochy na pewno zrobię, bo jak się mąż dowie, że mam na nie wzór, i nie zrobiłam, to się ze mną na pewno rozwiedzie! *^v^*
Jak to, gdzie można w nich paradować? A dla męża po domu to już nie łaska? ^^ (teraz wszyscy mężowie mi przytakują z zapałem... ^^)
Ten sweterek z szarfą zawsze możesz zrobić bez szarfy! ~^^~

Kath pisze...

Brahdelt przyznaj się, że męzowie to Ci solidnie płacą za taką propagandę:) Bez takich fajnistych szortów to nie będzie ten efekt (posiadam tylko w puszki piwa >:))

dagny14 pisze...

W bieliźniarskim poszukaj;one takie chyba piżamowe są

Kath pisze...

Dagny - od dawna szukam i ciągle tylko non irok w tragicznym erotycznym guście trafiam. Nic takiego fajnego jak te :/

Kath pisze...

Non iron miało być :)

Kocurek pisze...

Twoje propozycje jak zwykle powalają.
Mnie bardzo podobają się owe pończoszki...a może by tak plisowana mini???Sądzę ,że efekt też byłby szałowy.
A szorty możesz sama uszyć , to naprawdę nic trudnego. Wystarczy miara z jeansów i hejka...będziesz mieć swoje własne, osobiste , uszyte szorty.
Wesolutkich Świąt:)))

Laura pisze...

Boszszsz ...jakie wyuzdane towarzystwo...;>

Kath pisze...

Hihi plisowana mini w kratę i wio podbijać Japonię (albo Japończyków?) Jasne uszyć szorty, już przy bieżniku się napociłam ;)

Kocurek pisze...

A masz jakieś szorty w typie piżamki??
Bo te na zdjęciu właśnie takie przypominają.
Nawet jakieś spodnie(szersze ) bawełniane , nie jest trudno to zrobić. Dasz radę ....

Laura pisze...

Tia...jeszcze koronkową podwiązkę sobie machnij, to nawet Kubica rajdu nie skończy, takie fluidy wysyłać będziesz...
Normalnie idę jajca gotować bo tu aż się czerwienię :P

Kath pisze...

Kocurku - a mam, jak się zastanowić takie same ino w paseczki. Szkoda że nowe i ładne bobym spruła żeby wykrój odpatrzyć. Może jakieś stare spodnie poświęcę jak trafię na fajny materiał:)
Laura - jakby te pończochy miały rozłożyć Formel 1 to bym je zrobiła, szału dostaje jak co weekend słyszę od rana to ziuuu ziuuu.

lucille pisze...

szorciki są przeurocze - też chcę takie (oczywiście w komplecie z gadżetem poniżej)One są od piżamki, na moje oko bawełna. Może któraś z pościelowej u nas by się nadała. bez śmichów- najcudniejsze spodnie "domowe" jakie widziałam amerykanki szyją z prześcieradeł.

persjanka pisze...

ja zwykle cudza powynajdowalas...:)..wszystko piekne..wszystko chcialaoby sie zrobic:)..pozdrawiam ania

Czarcie Psoty pisze...

Żeby Wielkanoc w tym roku
przyszła z sukcesem u boku
Aby żyło się Wam zdrowo
prywatnie i zawodowo
Wielu, wielu chwil radosnych
i cudownej, ciepłej wiosny.

Ewa pisze...

Wielkanoc nadchodzi,
więc życzyć nie szkodzi:
Wielkiego zająca,
pisanek tysiąca,
Dyngusa mokrego
i wiele dobrego!

Zulka pisze...

Spokojnych Świąt Wielkiej Nocy!
Zulka z "Półsłupkiem, pół serio..." (pikotka.bloog.pl, pikotka.blogspot.com)

beti pisze...

Fajne ciuszki wyszukałaś, mnie osobiście do gustu przypadł ten asymetryczny sweterek, nadkolanóweczki rozpetały widzę burzę, co zrozumaiłe, bo są cudne, a coś podobnego do boxerków całkiem przypadkiem znalazłam tutaj:
http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=CM-236652&cgname=OSKEYSLPZZZ&rfnbr=6013

do kompletu z haleczką, a swoją drogą mnie interesuje jaką górę możnaby do tego zestawu włożyć, jakaś zwiewna biała haleczka byłaby extra :)

Kath pisze...

Beti - jakie śliczności! Będę paść oczy i wzdychać nad tymi gatkami :)Jak dla mnie mogłyby być nawet z białym topem na ramiączkach :)

Brahdelt pisze...

Że tak powiem, dupa blada z tymi pończochami, bo gdzie ja u nas znajdę taką włóczkę - wełna superwash z nylonem... Ech... A szorty w puszki piwa mogłyby by dla mężów - miłośników browarnictwa w sam raz! *^v^*

Karina pisze...

oooo, szal skończony :-) czyżby szykował się powoli nowy post zdjęciowy dla wiernych fanek?