poniedziałek, 10 maja 2010

Anais

Tak wyglądają plecy mojej Anais:

P1300198

Kolor jest mniej intensywny niż na zdjęciu motka. Czy na fotce taki jak w rzeczywistości?Sama już nie wiem :) Światło płata takie figle że hej.

Miałabym i przód ale wdepnęłam na Ravelry i zobaczyłam piękne łańcuszkowe wykończenie takiej samej plisy w Arielle Zipi. Spojrzałam na moje (robione dokładnie tak jak w opisie) i już czuję, że je spruję. Próbowałam zrobić tak samo jak Zipi, ale nie wychodzi tak ładnie. Pewnie spruję przód i zrobię jak w opisie, tylko lepiej podociągam nitkę.

Anais robi się relaksacyjnie. Wzór nie jest skomplikowany. Nawet opis (u Kim opisy zawsze mnie irytowały) jest prosty (aczkolwiek nie dobrnęłam jeszcze do końca ;)). Sweterek kusy, więc robótka leci szybko – polecam do dziergania przy tv.

Edi, pisałaś o Medusie – ona jest grubsza od Virginii? Myślałam że to podobna grubość. Dużo włóczek ostatnio się pojawiło w sklepach, zdecydowanie nie jestem na bieżąco :) Piszcie o ciekawych nowościach, bo chociaż nie udzielam się ostatnio w komentarzach śledzę wszystkie wpisy niestety nie doszperałam się informacji o bawełnianych nowościach.

Nie wyobrażacie sobie jakim ten ciąg robótkowy napawa mnie optymizmem :) Grzebanie w ziemi też. To ostatni nałóg. Wiedza póki co nie dogoniła zapału, ale na szczęście do wydzierania trawy z ziemi nie jest to potrzebne ;)

Teraz gonię do drutków bo wieczory krótkie (chociaż wiosenne) a ja chcę jak najprędzej dowiedzieć się, czy starczy mi motków, czy będę musiała na gwałt coś domawiać.

6 komentarzy:

edi-bk pisze...

Kath, właśnie dotarła do mnie świeża dostawa od Uli i z tą grubością jest niestety różnie. Biała jest gruba, szara ciut cieńsza ale antracytowa ma grubość Virginii. Kurczę, pewnie będzie tak jak z Sonatą, w zależności od koloru różna grubość. A włóczka naprawdę fajna ponieważ ma wygląd bawełny ale lekkość akrylu. Jak chcesz to podeślę parę próbek bo mam Supreme, Medusę i Begonię od e-dziewiarki. Uściski.

Kath pisze...

Oj chętnie, skrobnij proszę do mnie na maila to podam Ci namiary *

monotema pisze...

Meduza fajnie wyglada, jest matowa, niestety jest słabo skręcona i przy robótkach sie rozdwaja. Robiłam z tego tumikę, ponadto trafiły mi sie dwa motki wadliwe, źle skręcone, z supełkami, pętelkami. Ale może tylko ja miałam pecha.

makajka pisze...

Bardzo grzeczny i taki letni ten sweterek. Lubię takie pastelowe kolory.
Jestem nieco podłamana swoimi marnymi umiejętnościami - poległam przy skarpetce z piętą wykonaną rzędami skróconymi opis z tłumaczenia Truskaweczki. Z jednej strony w miarę, z drugiej same dziurki. 4 próby 4 niezadowolenia. Ale podejmę jeszcze temat.
Kasiu - Twoje dzierganki to dzieła sztuki dokładności i urody.

Ula Zygadlewicz pisze...

Niby tylko plecy, a już się ciekawie zapowiada :)

Anonimowy pisze...

Jestem ciekawa efektu. czekam niecierpliwie na prezentację Anaisa. Mam prośbę: czy mogłabyś podać wzór na ażur do Downa. Próbowałam kilku, ale żaden nie wpada w oko.Pozdrawiam Magda.