sobota, 15 marca 2008

Vyřízená zakázka !

Tak wyczytałam na zamówieniu w Vlnapie :) A zamówienie jest na takie cuda:

Włóczka Merino w kolorze vínová 14714, oliva 14783 

Włóczka Samanta achátová 43773, ořechová 43775

To Merino rzeczywiście może być identyczne z Merino Inter-Foxowym. Jak zauważył (-a?) Przemek Merino Print i Merino kolor mają te same kolory, więc kto wie. Zastanawiam się czy kolor wina nie okaże się zatem kolorem bordo ;)

Co do Samanty, nigdy jej jeszcze nie miałam. Też jest dostępna, w ograniczonej gamie kolorów, w Inter-Foxie, ale tutaj na zdjęciach wygląda dużo apetyczniej. Tak mi się skojarzyła z tweedem, z wełnianymi włóczkami, którymi pasłam oczy w zachodnich sklepach internetowych, że nie mogłam się oprzeć.

Oczywiście nie mam jeszcze konkretnego pomysłu na to, co z nich zrobić (ani tym bardziej wolnej szuflady) ale czy to w tej chwili jest powód do zmartwienia ?

Brak komentarzy: